Child pages
  • Hosted Server Support
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Hvis du har en Hosted server - eller flere hos Netic, kan du have brug for at få support på forskellige ting, ofte i henhold til det Servicemål du har købt serveren med.

Ændring af Firewall

For at få ændret i Netic's Firewall - dvs. åbnet eller lukket - skriver du til support@netic.dk. Generelt gennemfører vi firewall ændringer hurtigst muligt, men der kan være situationer hvor det ikke kan lade sig gøre pga. sikkerhed eller vi kræver en anden løsning.

Restore af filer

Hvis du har tilkøbt backup af din server, kan du få restored filer fra den. Du kan maile os på support@netic.dk hvis du ønsker noget restored (genskabt). Alt restore er på konsulent (betalings) tid.

Genstart eller manglende forbindelse

Du kan maile os på support@netic.dk for at få rebooted din server eller undersøgt årsagen til evt. manglende forbindelse.

Login og passwords

En del kunder har ssh adgang til Deres hostede servere fra betroede IP Addresser. Username og passwords findes i Netic's Keberos system.

Man skifter password ved at logge ind på en af de servere man har adgang til og benytte kommandoen 'kpasswd'.

Har du glemt dit password skal du kontakte os på support@netic.dk

 

  • No labels