Child pages
  • JIRA
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Netic bruger Atlassians JIRA til styring af vores Tickets og kald.

Du finder JIRA på https://jira.netic.dk

Brug af JIRA

Du kan bruge JIRA på 2 måder:

1. Ved at læse og svare på de mails du får fra JIRA, bare du ikke ændrer i sagsnummeret i Subject - det hedder noget ala [JIRA] Updated: (SUPPORT-4843) eller [JIRA] Created: (SUPPORT-4843)

2. Ved at logge ind på https://jira.netic.dk og bruge Webinterfacet til at skrive, kommentere og ændre status på Tickets. Du kan til enhver tid kun se de Tickets der er på din bruger eller projekter du er tilknyttet.
Der er mange fordele ved at bruge Web Interfacet, bla. for du en oversigt over alle de sager der er åbne og venter på din kommentar/løsning.

Glemt password

Send en mail til support@netic.dk med info om du har glemt password. Bemærk at mailen skal sendes fra samme konto som er registreret i JIRA, eller sender vi ikke nyt password.

  • No labels
KONTAKT

Hos Netic er din virkelighed altid i centrum for vores højt specialiserede faglighed


Lad os tale sammen om en sikker og stabil IT-drift
Adresse:
Netic A/S
Alfred Nobels Vej 27
DK-9220 Aalborg Ø

Telefon: (+45) 9635 4595
Telefax: (+45) 9635 4596

Bogholderi:
Henvendelse vedrørende bogholderi bogholderi@netic.dk

CVR: 26 76 26 42
Bank: Jyske Bank
Konto: 5059 354595 2
Swift: JYBA DK KK
IBAN: DK 0350 590 003 545 952

Jobsansøgniner:
Hendvendelser vedrørende jobansøgninger job@netic.dk

Årsregnskab
Download Netic årsrapport 2013
SUPPORT

Telefon: (+45) 9635 4595

Email: support@netic.dk

Support*: (+45) 9635 4445

*) Uden for hverdage 8-17 skal der være tegnet 24/7 support

ONLINE SUPPORT

Support/Driftstatus

Selvbetjening:

          Webmail (post.netic.dk)
          Mail admin (post.netic.dk)
          CRASHPLAN PROe
          Ændring af LDAP Password