Child pages
  • JIRA
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Netic bruger Atlassians JIRA til styring af vores Tickets og kald.

Du finder JIRA på https://jira.netic.dk

Brug af JIRA

Du kan bruge JIRA på 2 måder:

1. Ved at læse og svare på de mails du får fra JIRA, bare du ikke ændrer i sagsnummeret i Subject - det hedder noget ala [JIRA] Updated: (SUPPORT-4843) eller [JIRA] Created: (SUPPORT-4843)

2. Ved at logge ind på https://jira.netic.dk og bruge Webinterfacet til at skrive, kommentere og ændre status på Tickets. Du kan til enhver tid kun se de Tickets der er på din bruger eller projekter du er tilknyttet.
Der er mange fordele ved at bruge Web Interfacet, bla. for du en oversigt over alle de sager der er åbne og venter på din kommentar/løsning.

Glemt password

Send en mail til support@netic.dk med info om du har glemt password. Bemærk at mailen skal sendes fra samme konto som er registreret i JIRA, eller sender vi ikke nyt password.

  • No labels