Child pages
  • Sundhedsdatanet (SDN) Support
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Hvad er SDN og Aftalesystemet

Læs på Medcom's hjemmeside http://medcom.dk/systemforvaltning/sundhedsdatanet-sdn

Hvor finder jeg Aftalesystemet til SDN

Aftalesystemet kan du finde på https://portal.aftalesystem.dk

Brugermanual

Brugermanualen til Aftalesystemet finder du hos Medcom - https://docs-stage.aftalesystem.dk/pages/viewpage.action?pageId=2621486

Hvordan supporteres SDN

Sundhedsdatanet supporteres som beskrevet her:http://medcom.dk/opslag/support/sundhedsdatanettet-sdn

Glemt password

Har du glemt eller ikke fået dit brugernavn og password til Aftalesystemet, kan du kontakte os på sdn-support@netic.dk og bede om at få et nyt tilsendt.

Andet system info

DNS servere for .medcom er 195.80.240.129 og 195.80.240.130. De autoritative DNS-servere svarer for dsdn.dk, .medcom, samt reverse zonerne for hele 195.80.240.0/20

Domænet dsdn.dk kan slåes op i hele verden

Hvis du er på Sundhedsdatanettet og DNS er opsat korrekt, bør du kunne nå http://www-test.netic.medcom.

Provisionering af SDN

Der sker provisionering (åbninger/lukning) hver 1/2 time, hvis der har været ændringer i Aftalesystemet - dvs. at maksimalt 1/2 time efter en aftale er godkendt er der hul igennem fra klient (net) til servicen; forudsat at Service udbyderen har husket at åbne eventuelle Firewalls i eget net der ligger udenfor SDN

  • No labels
KONTAKT

Hos Netic er din virkelighed altid i centrum for vores højt specialiserede faglighed


Lad os tale sammen om en sikker og stabil IT-drift
Adresse:
Netic A/S
Alfred Nobels Vej 27
DK-9220 Aalborg Ø

Telefon: (+45) 9635 4595
Telefax: (+45) 9635 4596

Bogholderi:
Henvendelse vedrørende bogholderi bogholderi@netic.dk

CVR: 26 76 26 42
Bank: Jyske Bank
Konto: 5059 354595 2
Swift: JYBA DK KK
IBAN: DK 0350 590 003 545 952

Jobsansøgniner:
Hendvendelser vedrørende jobansøgninger job@netic.dk

Årsregnskab
Download Netic årsrapport 2013
SUPPORT

Telefon: (+45) 9635 4595

Email: support@netic.dk

Support*: (+45) 9635 4445

*) Uden for hverdage 8-17 skal der være tegnet 24/7 support

ONLINE SUPPORT

Support/Driftstatus

Selvbetjening:

          Webmail (post.netic.dk)
          Mail admin (post.netic.dk)
          CRASHPLAN PROe
          Ændring af LDAP Password