Skip to end of metadata
Go to start of metadata

For at installere Trend Micro OfficeScan skal du have en aftale med Netic, der giver dig adgang til de korrekte resourcer

Kontakt os på support@netic.dk

Det er Kun Windows Platformen der understøttes.

Installation

Hent klienterne her:

x64: https://officescan.netic.dk:4343/officescan/download/agent_cloud_x64.msi

x86: https://officescan.netic.dk:4343/officescan/download/agent_cloud_x86.msi

 

Mistanke om Virus

Brug evt. http://www.pandasecurity.com/homeusers/solutions/activescan/ til at få be- elelr afkræftet din mistanke.

Den nyeste liste over Virus, Malvære etc kan du bla. se på Trend Micros Threat Encyclopidia eller på Trend Micros Blog

 

Hvis du har Virus

Netic anbefaler altid at geninstallere hele din maskine, hvis du har eller har haft Virus, da man aldrig kan være helt sikker på at alle spor er fjernet

  • No labels
KONTAKT

Hos Netic er din virkelighed altid i centrum for vores højt specialiserede faglighed


Lad os tale sammen om en sikker og stabil IT-drift
Adresse:
Netic A/S
Alfred Nobels Vej 27
DK-9220 Aalborg Ø

Telefon: (+45) 9635 4595
Telefax: (+45) 9635 4596

Bogholderi:
Henvendelse vedrørende bogholderi bogholderi@netic.dk

CVR: 26 76 26 42
Bank: Jyske Bank
Konto: 5059 354595 2
Swift: JYBA DK KK
IBAN: DK 0350 590 003 545 952

Jobsansøgniner:
Hendvendelser vedrørende jobansøgninger job@netic.dk

Årsregnskab
Download Netic årsrapport 2013
SUPPORT

Telefon: (+45) 9635 4595

Email: support@netic.dk

Support*: (+45) 9635 4445

*) Uden for hverdage 8-17 skal der være tegnet 24/7 support

ONLINE SUPPORT

Support/Driftstatus

Selvbetjening:

          Webmail (post.netic.dk)
          Mail admin (post.netic.dk)
          CRASHPLAN PROe
          Ændring af LDAP Password