Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Hide children
 
Hide labels
 
Hide sidebar

UI Button
colorblue
icontext
titleSe Netic Driftsstatus
urlhttps://docs.netic.dk/display/DRIFTSTATUS/
 
UI Button
colorblue
icontext
titleNetic Service Desk
urlhttps://netic-support.netic.dk/index.cgi/list/issue/
 
UI Button
colorblue
icontext
titleSe NSPOP.dk Driftsstatus
urlhttps://www.nspop.dk/display/driftsstatus/Driftsstatus


div
stylebackground-color:#477694;vertical-align: top; padding: 15px;


Font color size
Size25
Colour#ffffff

Henvendelser til support



div
stylebackground-color:#477694;vertical-align: top; padding: 15px;


Font color size
Size15
Colour#ffffff

For os er det vigtigt, at I oplever en så god support som mulig. Derfor har vi her samlet nogle enkle råd. 

For at vi kan sikre jer så god og professionel support som mulig, beder vi alle kunder om, at sende support henvendelser pr. e-mail til: support@netic.dk 

Vi registrerer automatisk henvendelser sendt til support@netic.dk i vores JIRA sagshåndteringssystem, og sender automatisk et svar retur til afsenderen med et sagsnummer som reference på den pågældende sag. 

Vi besvarer normalt supporthenvendelser indenfor én arbejdsdag, typisk hurtigere. 

Vores support kan også kontaktes på telefon: +45 9635 4445. 

Vi sidder klar inden for normal arbejdstid. Uden for denne er supporttelefonen betjent af en tilkaldevagt, som kan kontaktes af kunder med 24/7 supportaftaler, og kun i forbindelse med nedbrud. Alle andre henvendelser uden for normal arbejdstid henvises til næste arbejdsdag.




div
stylebackground-color:#d5d5d5;vertical-align: top; padding: 15px;


Font color size
Size25
Colour#ffffff

Vælg det du søger Support på:




div
stylebackground-color:#d5d5d5;vertical-align: top; padding: 15px;


Font color size
Size25
Colour#ffffff

Værktøjer


UI Button
colorgreen
newWindowtrue
icondownload
titleTeamViewer til Windows (Dansk)
urlhttps://docs.netic.dk/download/attachments/9732234/TeamViewerQS_da.exe?api=v2

UI Button
colorgreen
newWindowtrue
icondownload
titleTeamViewer for Windows (English)
urlhttps://docs.netic.dk/download/attachments/9732234/TeamViewerQS_en.exe?api=v2

UI Button
colorblue
icondownload
titleTeamViewer til Mac (Dansk)
urlhttps://docs.netic.dk/download/attachments/9732234/TeamViewerQS_da.dmg?api=v2

UI Button
colorblue
newWindowtrue
icondownload
titleTeamViewer for Mac (English)
urlhttps://docs.netic.dk/download/attachments/9732234/TeamViewerQS_en.dmg?api=v2


Find den IP Addresse du kommer fra 
Post (MX) record tool 
TLS Chceker

SSL Checker
Udviddet SSL kontrol

DNS,Ping, Whois etc 
Web Page Speed Analyzer
Windows Software

KONTAKT

Hos Netic er din virkelighed altid i centrum for vores højt specialiserede faglighed


Lad os tale sammen om en sikker og stabil IT-drift
Adresse:
Netic A/S
Alfred Nobels Vej 27
DK-9220 Aalborg Ø

Telefon: (+45) 9635 4595
Telefax: (+45) 9635 4596

Bogholderi:
Henvendelse vedrørende bogholderi bogholderi@netic.dk

CVR: 26 76 26 42
Bank: Jyske Bank
Konto: 5059 354595 2
Swift: JYBA DK KK
IBAN: DK 0350 590 003 545 952

Jobsansøgniner:
Hendvendelser vedrørende jobansøgninger job@netic.dk

Årsregnskab
Download Netic årsrapport 2013
SUPPORT

Telefon: (+45) 9635 4595

Email: support@netic.dk

Support*: (+45) 9635 4445

*) Uden for hverdage 8-17 skal der være tegnet 24/7 support

ONLINE SUPPORT

Support/Driftstatus

Selvbetjening:

          Webmail (post.netic.dk)
          Mail admin (post.netic.dk)
          CRASHPLAN PROe
          Ændring af LDAP Password