Skip to end of metadata
Go to start of metadata

   

Se Netic Driftsstatus    Netic Service Desk   Se NSPOP.dk Driftsstatus   Netic Service Desk





Henvendelser til support

For os er det vigtigt, at I oplever en så god support som mulig. Derfor har vi her samlet nogle enkle råd. 

For at vi kan sikre jer så god og professionel support som mulig, beder vi alle kunder om, at sende support henvendelser pr. e-mail til: support@netic.dk eller via vores Help Center, brug knappen foroven.

Vi registrerer automatisk henvendelser sendt til support@netic.dk i vores JIRA sagshåndteringssystem, og sender automatisk et svar retur til afsenderen med et sagsnummer som reference på den pågældende sag. 

Vi besvarer normalt supporthenvendelser indenfor én arbejdsdag, typisk hurtigere. 

Vores support kan også kontaktes på telefon: +45 9635 4445. 

Vi sidder klar inden for normal arbejdstid. Uden for denne er supporttelefonen betjent af en tilkaldevagt, som kan kontaktes af kunder med 24/7 supportaftaler, og kun i forbindelse med nedbrud. Alle andre henvendelser uden for normal arbejdstid henvises til næste arbejdsdag.



Vælg det du søger Support på:

  • No labels